Πακέτα υποστήριξης
Τα πακέτα υποστήριξης περιλαμβάνουν απλά ερωτήματα που αφορούν θέματα αντικειμενικών αξιών και μπορούν να επιλυθούν εντός ολιγόλεπτης τηλεφωνικής επικοινωνίας (π.χ. 10 λεπτών) το κάθε ένα και ισχύει όσο διαρκεί η συνδρομή.
Περιπτώσεις σύνθετων προβλημάτων
Σε περίπτωση σύνθετων προβλημάτων που χρήζουν περαιτέρω εργασίας η εταιρεία θα προχωρά σε οικονομική προσφορά ανάλογα την περίπτωση. Η παραπάνω υποστήριξη παρέχεται είτε τηλεφωνικά είτε με email είτε απομακρυσμένα με την χρήση Teamviewer, 9:00 – 17:00 τις εργάσιμες ώρες και ημέρες.
Ισχύς των πακέτων υποστήριξης
Η ισχύς του πακέτου υποστήριξης τερματίζεται με την λήξη της εκάστοτε συνδρομής ανεξάρτητα του αν έχει απομείνει ανεκμετάλλευτος αριθμός ερωτημάτων. Στα πακέτα υποστήριξης δεν περιλαμβάνονται λάθη ή δυσλειτουργίες που οφείλονται αποκλειστικά στο site και όχι σε τυχόν ασυμβατότητες εκδόσεων των browsers (φυλλομετρητές).
Απομακρυσμένη Υποστήριξη
Για να μπορείτε να ζητήσετε απομακρυσμένη επέμβαση τεχνικού μας θα πρέπει πρώτα να κατεβάσετε και να εγκαταστήστε το πρόγραμμα απομακρυσμένης πρόσβασης TeamViewer.
Για οποιαδήποτε απορία έχετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Πωλήσεων στο 210-3422290 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.